Thursday, August 27, 2009

no prom

akhirnya hajat nak gi prom aku rasa, x kesampaian... memandangkan ada halangan yg dtg...x pe lah... nak buat mcm mana kan.. nak gi, rasa bersalah plak sbb x gi kenduri.... kalu x gi, sedih plak rasa.. adoi!

tp skg ni, cam dah terlambat nak ckp pape sbb tarikh reservation pon dah tutup... so agknya, kena lah melangok, dgr cite kengkawan yg gi... wah! reda je lah...

tapi x mengapa... :) muahahaha..
nnt pepandai lah aku gi ronggeng, b'karaoke kat red box ke... gi cuti2 malaysia ngan spupu ke... hang out ngan kwn ke.... .... .... sambil mengenang kan ape yg terjadi nnt... ish3.. sumpah x bole bla....
huaaaaaaaa... :(

2 comments:

An-Zurie Ayesya said...

nak ikut pegi ronggeng!

EmmaRaus. said...

alaa, ye ke?
kalo mcm tu aku pun x g lah, xde geng sobsob.
kau g ronggeng, aku g plkn, MWAHAHAHAHAHA