Monday, September 7, 2009

merdeka!

hello to all malaysians... hope it's not too late for me to wish happy merdeka to all of you... been busy with trial... hopefully with this ONE MALAYSIA theme, malaysia can be more harmony and peaceful... amin.. i'll always pray for this country... may our country will always get God's blessings....

hope all the politicians could stop their games, while the people will be more 'brainy' and open-minded... i support 110 percent for this ONE MALAYSIA... bcoz i can see how important is this WORDS and how bad it is if we dont take this seriously...

since i watched national geographic about malaysia, i cant stop saying how proud i am to be a malaysian.. yeah! well, let see the list...

reasons why i like malaysia! :)
  1. kuihnya yang lazat... karipap, kuih tart, kuih makmur mama, seri muka, popiah basah dan kering, tepong pelita, cek mek molek (diperkenalkan oleh emma tahun ini..kesian aku kan..)
  2. disebabkan aku ni perot nasi, jadi aku bangga mlaaysia ada banyak jenis nasi... nasi gorenag, nasi dagang, nasi tomato, nasi lemak, nasi kawah... mcm2 lah
  3. kawan aku yang belambak bangsa dan agama... dari sek rendah smpi skg...
  4. cuti yang x henti2 setiap bulan kecuali bulan 4.... tp x kesah lah sbb bulan birthday aku...22/4/92... harap maklum dan hafal...
  5. belambak tempat lepak dan restoran yang ada makanan sedap2...
  6. tempat melancong yang cambest...
  7. cuaca nye yang agak sejuk... bole lah tahan kalu nak banding ngan padang pasir kan?

n banyak lagi... x larat nak tulis.... so tok korang suma, berbangga lah sbb lahir kat malaysia...



again! HAPPY MERDEKA DAY!
MERDEKA!


No comments: