Sunday, November 1, 2009

dah habis :(

aku bkn sedih sbb ape tp bila seminar dah habis, aku dpt rasa kan betapa dekatnya SPM.. hish! tp overall, mmg seminar ni best. suma skali. x bosan lah. great opening n suprising closing. tp the best seminar, of course, yg english lah. cikgu india! klaka gle babe.. dah brilliant otak die, pastu klaka plak. pecah perot aku hari tu. kiki. Alhamdulillah aku rasa mcm lebih ready lah

pstu sedih. dah x bole tengok dah satu mamat ni. hahaha. bukan sbb aku suka, tp mmg die ni mmg buat aku kagum. dah lah pandai, penoh budi pekerti. mula2 aku igt die ni jenis budak BEDOL... hahaha. rupanya x. habis klas die salam ngan suma ckgu laki. sweet kan? myb sbb susah skg ni nak tgk laki camtu, so sbb tu lah aku rasa kagum ngan budak ni...

pastu, aku seronok, sbb x yah nak menghadap muka mamat indon dah. aku adalah sempat sakat skit mamat indon ni. nasib lah kan. sape suh x nasihat kerabat2 ko kat indon tu kan. mmg sedap aku perli diorang. muahahahaha....

pape pon, lega sbb suma nya dah hbs. penat2 pon tapi sangat berbaloi.. SERONOK! :)

No comments: