Tuesday, October 27, 2009

tragic gila!

aku x tau camne nak gamba kan perasaan aku ni. tp mmg aku x bole thn air mata aku ni masa aku tgk beita tu. mula2 diorg ckp 20 org murid darjah 6 mati sekaligus tenggelam dlm sungai yg deras kat kinta, perak. nak jd kn cite, jambatan yg diorg lalu tu baru je dibuat. so myb x besa lg tampung ramai sgt org. sungai bwh tu plak deras, sbb baru lps hujan. aku x phm, nape lah faci tu x bole pikir, safety budak2 tu. i mean, mlm2, pukul 10, jln atas jambatan baru.. bwh tu plak bole dgr, air sungai deras. kalu pikir blk lah kan, x kan lah diorg x rasa seram kot. faci diorg patot pikir lah safety bdk2 tu. x kisah lah tmpt tu x hujan, tp kalu lah berdekatan tu, nama dah sungai tu bersambung, mst lah affect skali. i just dun get it. luckily td, diorg bagi update kata ada lah 17 org budak kot, smpt paut kat satu kabel... Allah nak tolong kan, alhamdulillah. tp still ada 3 org bdk dijumpai meninggal. sedih! :(

aku plg sedih time, mak bdk india yg meninggal tu ckp, sblom pegi, anak die ckp die yakin bole dpt 7A dlm upsr. mmg time tu berderu air mata aku. dah tu bukan aku sorg, ngan mak2 aku skali nangis.. sedih! sgt sedih! ada budak yg tgk kwn die suma jatoh, x smpi hati nak cite, myb sbb sedih sgt. aku rasa mst die trauma. kesian... :(

aku harap sgt yg hilang tu bole jumpa. kalu jumpa hidop lagi bagos. at least kalu diorg x bernyawa pon, bole lah kebumikan dgn cara elok. kesian. aku bole byg kan nnt mak bdk india tu nak amek result anak die. waaaa~ aku doa biar lah jumpa cepat2...

2 comments:

sara_dyll said...

na! br lagi ke? bile jd nye? siannye..:(

sabrina said...

baru lah jugak
kesian kan? :(