Friday, August 12, 2011

day 19 : What makes me different from everyone else?

HE HE HE ..

what makes me different huh..
  • saya mempunyai suara yg kuat mcm guruh, gelak mcm gempa bumi dan marah mcm halilintar
  • i drive like a maniac
  • saya jenis yg bersemangat !!! kalau happy, terlalu happy... kalau marah, terlalu marah.. kalau sedih, terlalu sedih... kalau kalut, terlalu kalut... kalau sayang, terlalu sayang... kalau nak buat something, ill do it :)
  • errr~ banyak mengeluarkan kata yg tak menyedapkan telinga :P hehe... im working on it :)
  • bila org puji, sentiasa rasa suspicious, pastu mula la duk pk negatif... biar la benda tu 10 jam lepas pon... sambil baring atas katil, sambil analyse... sbb tu la saya tak makan pujian2 ni... tp saya bole puji org... HEHE :P
  • if i were given a choice, whether to choose BMW or Volkwagen Van, ill choose Volkswagen Van... biarlah die bole mati time naik bukit tonggek Uitm pon, saya still nak :)
  • saya suka laki berkulit hitam ;D NE-YO, Chris Brown, Columbus Short ;)
  • pengumpul bangle :) stakat ni saya ada lebih kurang 46 bangle termasuk yg hilang, patah, cabut, hilang mata dan sebagainya :)
  • sehari tak minum secawan nescafe, tak keruan -____- ni inherit dr mak.. cuma mak saya wajib minum 3 cawan :P

No comments: