Sunday, September 4, 2011

day 25 : who am I?


  • im big plain muslim Malaysian girl..
  • completely crazy *^#^%$&^%*
  • i love hanging out especially with my couzins :)
  • saya selalu sakit hati ngan org, tapi akhirnya rasa bersalah sbb sakit hati dgn org tu.. wlpn kdg2 saya rasa tak salah pon sbnrnya... tapi rasa bersalah tu lagi banyak... so ntah la -.- itu la penyebab migrane saya most of the time -.-'
  • kadang2 rasa dipinggirkan sbb tubuh badan yg gemok, bukan seorang doktor, tak belajar di overseas, straight A's mmg haram la nak dpt, tak ayu dan cantik, ganas sgt... *errrkkk~ ini agak berani mati punya confession -___-
  • saya rindu kawan sekolah saya but at the same time love having my CS friends here.. still hoping that may we stay here, in Uitm Shah Alam.. huh~
  • bodyguard mak dan kakak saya.. HEHE~ abe long okaaaayyyy?!!
  • suka participate dlm penangkapan gambar ;P
  • ICE CREAAAMMMMMMM~~ nyummmm~

my super six.. already miss them.. mcm mana ? :'(

No comments: