Thursday, December 13, 2012

feel thankful to Him :)

semalam otak terlampau serabut mcm pffttttt~~~
mungkin sbb otak ni dah takda homework nak kena pk, maka die mula la pk pasal life dgn begitu jauhnya...benda kecil jadi besar.. tak pasal2.. hurmm.. saya dulu tak mcm ni.. saya dulu straightforward person.. takda la pendam punya pendam mcm ni.. hehe.. maybe atas faktor umur, sifat segan dan malas semakin bertambah..

so yang jadi pengeluar segala sisa toksik semalam ialah TAMAN KLCC.. pnh sekali dulu saya ada buat.. same reason.. otak dah serabut sgt.. nak cerita kat org mcm letih, rasa mcm dah cerita banyak kali... kesian pulak kat telinga org berdarah2 nnt.. haha!

so yeahhh! saya lepak sorg2 mcm loser sambil layan lagu 'LAYAN' saya create otw nak gi klcc.. tgk mat salleh, tgk budak2 lepak dgn kawan, tgk air pancut kat kolam KLCC tu sambil pakai shade.. hee~ baru seronok nak usha kan? org tak tau mata kita melilau ke mana :p 2, 3 jam jugak la stuck kat situ.. tapi lucky me.. bukan saya sorg je minah yang duduk sorg2 layan kat situ.. ada la 2 minah yang join sama :) and satu mat salleh.. hikhikss!

kat sana, mmg rasa relaxed :) kepala dah tak serabut.. maybe sbb otak saya lebih melilau tgk keadaan sekeliling.. amazed by how people can think of making this tall building.. feel joy seeing teenagers taking pics, laughing out loud with their friends.. takyah risau ada bom nak turun ke tak.. hurmm..

semua ni nikmat Allah beri pada saya.. dapat tgk KLCC.. dapat klua sorg2 dgn selamatnya, duduk sambil dgr lagu.. so akhirnya kat situ, saya dapat penyelesaian keserabutan pala otak saya ni.. saya ni sibuk duk pk org lain, Allah yang sentiasa teman ni tak nak pk.. hee~ anyway, im glad i went there and Alhamdulillah for everything that He gave me.. and again Taman KLCC.. terima kasih sekali lagi, insyaAllah jumpa lagi :)

p/s : mak saya kata otak ni jangan bg kosong, nnt setan kacau.. kena suap otak kita ni dgn ilmu selalu :)

No comments: