Monday, December 14, 2009

remy ishak!!!!!!!!!!

aku ni bukan lah suka sgt baca gosip artis2 ni. so cite ni je dah melambangkan aku sendiri sungguh x up-to-date. hehehe. aku baru dpt tau semalam yg remy ishak kena belasah ngan 7 ekor mamat dekat istana budaya. which cite ni sebenarnya berlaku lebih kurang 5 hari lalu. hihi. tp seriously. mmg melampau lah. ape la faedah ko pegi tumbok mamat tu? dah lah nama dah nak tgh naik. kan skg polis tgh cari ko. adoi! bawak bala sggh. kekadang aku x phm nape lah bdk laki ni suka sgt bertumbok or bergadoh? kalu tarik2 rambut x pe la, bole tumboh balik. ni smpi patah kaki, smpi mati pon ada. x pk ke anak bini, x pon family, yg mcm ranap nak tanggung malu sbb korg? adoi! aisey! mcm profesor izzie lah plak.. renung2 kan. dan jgn amalkan.

pape pon, yg penting remi ishak ok. hehehe. hero melayu aku tu. mmg nahas lah kalu aku jumpa diorg. cey! well, dlm berita tu ckp ada kena ngena ngan family ummi nazeera (siti sarah dlm nur kasih). sbb parents die cam x suka diorg bersama. kesian plak aku baca. terhalang ole mak pak. haish! ape lah yg kureng nye kat remy ishak tu? dah lah hensem, hensem plak, pastu hensem lg, hensem teramat, hensem segala lah. ape lg yg korg nak. ish3...

No comments: