Friday, April 23, 2010

thanks guys :D

22nd april 2010 :)


first of all, aku rasa bersyukur sgt sbb Allah masih lagi bagi aku kesempatan utk hidup sihat walafiat, masih mantain gemok, sampai skg.. hehe.. Alhamdulillah.


second, thanks to my family.. sbb tanpa support dorg, aku mungkin bole jatuh sakit tiap2 hari.. umi! saya sgt seronok menari dgn anda dpn halaman rumah.. haha.. abah, thanks sbb blanja makan.. eja n faan, thanks sbb sgt mengikut arahan aku.. suruh amek cili sos, korg pegi.. suruh buat air, korg buat.. hehe.. seronok! sbb hari ni x dgr korg merungut.. :D n yana.. thanks a lot for the wish.. nnt ko balik, kita celebrate birthday satu family ok? aku blanja.. ;)


third, beribu2 penghargaan kepada kwn2 aku sbb sgt sweet masih igt birthday aku.. wlpn ada member yg aku x wish sebelom ni.. but still, aku nak wish jugak.. HAPPY BELATED BIRTHDAY.. SORRY LAMBAT.. hehe.. aku bukan nya x igt, cuma terlupa.. ni semua salah facebook, buat reminder birthday kecik2 tepi tu.. mmg aku nampak lah kan.. haha :P


forth, saya nak sgt2 berterima kasih kepada an-zurie ayesya bt abu johan sbb sudi pasang lagu birthday utk saya.. begitu juga dgn kak lana.. saya sesungguhnya sgt impress cara anda deal dgn gelas dan air itu.. fash! i truly appreciate it.. thanks a lot.. dan plg saya suka, adalah SHAHMI SHAUKI.. hahahah.. x psl2 je call kan.. x pnh2 jadah shami call nina.. terkejot mak tau.. nyanyian anda sgt sweet. wlpn pitching agak lari tapi sgt bermakna.. haha :)


i love u guys soooooooo much.. :)
x0xXOxOOXXoxoxXOXOXoxoxo
THANKS FOR EVERYTHING :D

2 comments:

anak abah said...

saye..saye..
xde facebook nk tepek wish kat wall..
no phone pon xde nk nyanyi..

so wish je la kat cni..
HAPPY BIRTHDAY NINA!!
yg keberape ntah..13 er? :P hihi

sabrina said...

haha.. thanks kak ale..
tak la... ni yg pertama.. haha.. 22april 2010 ;P