Friday, April 24, 2009

terima kasih daun keladi

on this date...

the happiest day of my life :)

as usual, the first person who wished me

thanks mi.. tp na x gerenti lah nak pakai purse tu.. tgk lah camne yek.. hehehe
yana! aku dpt anna sui jugak! muahahahahaha...

not to forget.. thanks a lot to yayan and azmah! the one who baked the best chocolate muffin and cake.. kenyang perot aku ;)
sweet btol lah korg ni.. sumpah terharu...

for imran, syawalia and rasis, my 'twins'! HAPPY BIRTHDAY TOO!

perot tambahan emma

credit to the crews:)

sebelah malam pulak!

without them, i wont be here.. thanks babe! kiki..

last but no least, faan n eja.. SUARA2 SUMBENG yg kuat melalak.. mlm2 buta nyanyi lagu bday tok aku... pape pon, tima kasih...
now i'm already 7teen! wah! dah tua oi!

pape pon, tima kasih bebanyak skali lagi... sape2 yg tlh wish aku, aku nak mitak maap coz x dpt reply.. x da kedit... ;D mmg aku happy gle.. alhamdullilah! aku doakan korg berjaya dan semoga bahagia selalu! thank u again!

p/s : yana! aku still nak hadiah tau...

4 comments:

yananana said...

woits,anna sui tipu ke betol ko dapat? hahahahaha. gile ladies weh purse. elok la tuh,yana nyer purse dorg panggil tafsir. eyh,makan kat mana tuh? banyaaaaaaaaaknyer hadiah. siap ade rantai,bangles sume. mana aci!

sabrina said...

hahaha!
aku punya ori, ok..
kiki..
jgn jeles...
mkn kat secret recipe kat jj wangsa maju..
tu ar..
dpt bangles! akhirnya!

Anonymous said...

cun dow purse anna sui tu!
jgn xpakai yea sab! ;))

*oh yg perut tmbhn emma tu gila xley blahh =.=

sabrina said...

hahaha...
pakai tu mmg ar kena pakai..
tp tgk ar bp kali..