Wednesday, September 16, 2009

aku nak mintak maap :)

kepada suma nama di bwh:

  1. family; abah, umi, yana, sera, faan dan eja
  2. suma ahli haji latip dan haji ghani
  3. kwn2 yg pnh berkata2 ngan aku dan x pnh berkata2 ngan aku
  4. melawatians
  5. cikgu2 yg pnh mengajar aku dan juga yg aku pnh usha
  6. indonesians
  7. george bush
  8. babi2 di kandang
  9. pencipta virus laptop
  10. pencipta buku SPM

kepada hamba Allah tersebut, inginku memohon ampun atas segala salah dan silap diri ini sepanjang saya hidup di atas bumi ini..hehehe

dengan ini saya ingin mengakui kesalahan saya

  1. tertinggi suara
  2. termeletos
  3. terlaser
  4. ter-mengumpat
  5. ter-ejek
  6. ter-kantoi
  7. ter-guris dan menang hati korang
  8. ter-menyusahkan korang
  9. ter-sombong
  10. ter-rampas ape yg x patot
  11. ter-paksa korang dengar cite aku yg merepek
  12. ter-sumpah seranah.. astaghfirullahalazim

begitu lah... mintak maap yek... maaf zahir dan batin... semoga kita saling memaafkan antara satu sama lain.... hehehe :D

No comments: