Tuesday, November 2, 2010

hari yg memenatkan -____-

baru satu hari parents takda, rasa mcm nak qiok, tergolek2 penat.. mula2 tadi pegi settlekan hal sekolah umi.. pastu settle kan masalah adik2 tercinta yg cute2 dan sweet2 mcm hello kitty ni.. haih! panas nyah oiiiii..

mula2 ustazah aku yg sorg ni.. dah tau nak sampai kat sekolah kul 7, tak reti2 nk bangun awal.. dah la nak tunggu ko bersiap lagi.. packing lagi.. haih! ko igt aku bawak jet?! -___- tup tup, klua rumah kul 7.30.. dah tu JAM pulak.. fuuuuuuhhhh~~ dugaan2! pastu dlm keta, die seronok pi tido.. tinggalkan aku 'berjaga' sorang2.. sampai2, dah pukul 9 pagi.. mak guard kat depan sekolah dah pandang dah.. tapi lantak la.. janji aku dah hantar n adik aku masok sekolah.. nasib baik mak guard tu tak ckp pape.. kalau tak, mau gak meletos! tapi tu la yg aku tabik spring kat ustazah aku sorg ni.. ROCK GILE!! selamber je masuk.. lalu pagar belakang pulak tu.. muka tenaaaang je.. HAHA.. mmg die ni sebenarnya memberi aku inspirasi untuk berdepan dgn pak guard bila balik lambat.. hihi ;p

sera, sera :)

lepas tu, faan pulak.. aku dengar die masok COMPETITION NYANYI NYANYI!!! wah yana amran! ko tgk adik ko ni.. HAHA.. aku baru igt nak report kat nenek.. tapi mcm tak sampai hati la pulak.. agaknya kalau aku bawak nenek ngan atok gi tengok, huih! seronok jugak.. >;) tak bole bayangkan bagaimana happy nye aku.. KIKI.. padan la aku asik dengar die melalak lagu faizal tahir kat dalam bilik tu.. dah pasang u-tube, print lagi lirik die.. suara die boleh tahan la jugak.. tapi still, tak ley lwn sabrina amran la kan.. NGAHAHAHA!! ;D


farhan tahir pon bole ;)


yg clone yana pon contribute jugak.. ni mcm biasa la kan.. nak beli barang itu, barang ini.. haih! salu nya abah sorg je yg layan :') pi la beli hadiah untuk menatang ape tah kat sekolah die.. siap ada syarat lagi.. "hadiah tak bole kurang RM1".. uiiiiiii~~~ nasib baik RM1.. beli la buku winie the pooh harga Rm3 lebih.. tapi yg geram nye dgn minah ni, sukaaaaa sangat btau last minute.... time kedai dah nak tutup, time tu la baru tergerak hati nak ckp.. time tu la baru nak teringat.. -_________-' berasap kan? ha yan! umi ckp, ni die ikot perangai ko la ni.. NGAHAHAHA!



intan payung gedik kesayangan ;)

so yeah! begitu la seronoknya melayan dorg ni.. umi ngan abah, sesungguhnya baru la na tau betapa besarnya pengorbanan anda berdua.. :') semoga umi ngan abah dapat haji dan hajjah mabrur.. dan selamat balik ke sini.. amin~ :)

3 comments:

Ariffikri said...

cay0k m'cik! jge adik2 el0k2 ea...
btw, video adk k0 nyanyi x de ke?

An-Zurie Ayesya said...

Aku nak settle bills pun pening, wahhh. kau layan adik2 plus bills! goodluck babe. same goes to me :D

sabrina said...

yeah! thanks pak cik! ada2! nanti aku upload.. HAHA.. :D

thanks za! jom bayar sama2! HAHA :D