Tuesday, October 6, 2009

hidop chelsea!

dah lama aku x ckp psl chelsea..so, smlm sgt gembira melihat chelsea menang.. mmg great game ar.. x sia2 aku kena marah ngan bapak aku... baru lepas baca buku physics...sbb besok nya nak peksa... hahaha... x pe demi bola aku stay up mcm burung hantu, nak habiskan baca... ngantok tu, ngantok lah jugak.. tp hati seronok, mmg baca buku pon jd seronok... hopefully result better lah kan.. hehehe...

so chelsea, menang 2-0 ngan liverpool babe... suma nya dengan bantuan DIDIER DROGBA, ANELKA dan MALOUDA... muahahahaha..

akhirnya, dpt tgk chelsea mng ngan liverpool..seronok gle... ye lah..sblom start game, aku baca paper, suma predict liverpool menang... muahahahaha... kini tidak! dengan adanya, drogba aku..kiki.. skg ni lg lah, dah ada anelka... dah lah hensem, tinggi, pandai main pulak... enjoy gle lah tgk game chelsea ni... aku x tau lah...sejak aku minat kat chelsea ni kan, aku prasan aku semakin suka kat mamat negro...ish3...

No comments: