Sunday, May 30, 2010

mandi sungai :)

semalam, ntah nape, tetiba abah ajak pegi mandi sungai.. dekat alang sendayu, gombak.. best la jugak.. myb sebab dah lama x mandi kat tempat terbukak ni kan? mula2 mcm agak malas ar nak gi.. ye la, sbb dah besar.. malas nak tukar baju.. tapi bila dah kat sana, jadi envy pulak tgk eja n faan main... so den pon hauk la skali.. best best :)

lepas dua jam mandi, tengok langit dah mendung, so cepat2 la naik, tukar baju.. yg best nya tempat ni, kalau nak tukar baju, kena tukar dalam semak or dalam kain.. sbb tempat ni mmg x sediakan tandas... haha.. tapi belom sempat tukar baju, hujan pon turun dengan selebat-lebatnya.. bila pk balik, kalau tukar baju pon, nnt basah kuyup jugak, so kitorg pon masok je la keta dgn basah kuyup, tapi lapik kusyen dengan baju2 kering yg ktorg bawak.. agak klaka jugak la.. dengan den pakai kain batik lagi sbb x sempat tukar... haha.. hectic gile tapi seronok... :)






6 comments:

Faz ! said...

oh sab kitorg pon mandi sungai! tapi kt kemensah ;p

yananana said...

hahaha. asal bibik nampak lagi ptih dr serah? hahahaha


JELESSSSSSSSSSSSSSSS!

sabrina said...

tau... dah tgk dah gamba korg, faz

hehe..
ye ke? maybe sbb sera dok bwh pokok kot.. kuang asam ko yana!
haha :D

An-Zurie Ayesya said...

jealous!

btw, patutnya jgn beli mcflurry, bakar ikan ke instead. baru rasa mcm duduk dlm hutan betul2.. :D

ain nabilah said...

jeles giler! da lame x mandi manda camtu ahaha xD

sabrina said...

sebenarnya aku tggu ko nak bakar ikan utk aku..
haha

tu la.. sbb dah lama tak mandi la jadi seronok.. kalau tak, malas kot nak tukar baju ;)