Friday, November 30, 2012

Istanbul Aku Datang !!!! :D




ANDA SEMUA KENA MENONTON CERITA INI... hehe.. mungkin agak lambat untuk saya promote cerita ini.. barangkali kebanyakan daripada anda yang dah menonton.. tapi pada yang tidak, tolong lah tengok... hehehe... *ntah tetiba rasa nak berbahasa baku :p hee~

sebenarnya the story line is kinda typical.. tapi love story yang rasanya kalau remaja, maybe korg akan rasa excited kot.. heee~ ntah la, SAYA SUKA..

the best parts of this story, haaaa~ yang tu kalau tanya saya MEMANG BANYAK :)
antaranya !

pertama : Lisa Surihani sangat comel... well, itu tidak dinafikan.. AND AND baju die sangat menarik, pelik tapi cute :) cukup genap semua colour dari atas sampai bawah...hahah! well, maybe because Lisa Surihani yang pakai kot.. kalau Sabrina Amran, mmg astaghfirullahalazim... hee~ tak kisahlah, kesimpulannya Lisa comel...
kedua : Tomok yang cute... hehe.. maybe sbb ni first time tgk die berlakon, rasa mcm nak tergelak tgk die berlakon romantik... jadi hero pulak tu... dgn specs besar nye, comel la jugak :)
ketiga : Beto Khusyairi yang handsome :) aku tak kisah la korg nak cakap die TAK HANDSOME ke, yg aku tau di mata ku die HANDSOME... bila die senyum, nampak manis <3hurrmmm>
keempat : Istanbul sangat cantik !!!! dengan laut die, bangunan die, masjid die... mmg kalau tengok, serious rasa mcm nak pergi sana.. sangat cantik :D nak pergi, nak pergi !!!!! 

heee~ so those are my opinions.. tho they arent really convincing, but you seriously need to watch this.. hehe :) 



#p/s : tak sabar nya, tak sabarnya, tak sabarnya ;D

No comments: